söndag, september 20, 2009

Söndag kväll

Jag och mannis på bröllop
Det blir mörkt fort på kvällarna nu. Jag blir tröttare fortare då, som om man är inställd efter ljuset. Ikväll sitter vi och spelar betapet, mannen slog till med en 72-poängare just, så min självklara ledning är redigt hotad. Han har tillochmed gått om mig, och det är väl kanske tur. För husfridens skull menar jag. För övrigt har vi vart på bröllop i helgen, underbara Tommy och Rebecka fick varandra igår! Vi var glada att få vara med och fira med dem och alla andra! Idag har vi haft familjegudstjänst! Det är alltid lika roligt när hela familjen samlas på Gudstjänsten. Är så stolt och glad för min underbara församling!

Som sagt, betapet och nu är det definitivt, han vinner! Typiskt! Det blir en match till!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina ni är!!
Vi är så glada över er två!

Ingegerd sa...

Det var Ingegerd som sa det förra inlägget